خلاصه

سال 96 طراحی و پیاده سازی سایت آریامدتور آغاز کردیم. سپس برای پیاده سازی سئو هدف ما بهبود رتبه در 4 زبان مختلف با هدف های گوناگون و ترتیب سطح صفحات تارگت شده در گوگل بود. که با برنامه های مختلف مثل بهبود تجربه کاربری، اندازه گیری دقیق متریک های مختلف بازاریابی و … به مهم دست پیدا کردیم.

ما یک استراتژی سئو اختصاصی که به بهبود و توسعه وب سایت کمک میکرد رو طراحی کردیم. همچنین برنامه هایی در رابطه با برندینگ و تبلیغات تدوین کردیم که به واسطه آن سیگنال های مثبتی از سمت گوگل در کنار فروش خوب، تجربه کردیم.

استراتژی سئو محتوایی

ما یک استراتژی محتوای کامل برای سازمان شما ایجاد می کنیم که بیشترین میزان اثربخشی و نتیجه گیری متناسب با الگوریتم های جدید گوگل را تجریه کنید.

سئو تکنیکال

بهینه سازی تمامی موارد موربوط به تکنیکال سایت مثل: بهینه سازی سرعت در جی تی متریکس و پیج اسپید، بهینه سازی کد های سایت، افزایش امنیت و ...

افزایش فروش اینترنتی

بهینه سازی نرخ تبدیل شامل افزایش ثبت نام در وب سایت، افزایش درآمد حاصل از معاملات و افزایش فروش محصولات باشد.

استراتژی ما

در مرحله داخلی پروژه، ما به شناسایی اصطلاحات جستجوی اصلی کمک کردیم، بررسی فنی وب سایت رو انجام دادیم و راهنمایی برای انتقال به وب سایت جدید و وبلاگ از یک زیر دامنه به تنظیم زیر پوشه ارائه دادیم. تیم خلاق ما یک استراتژی یکپارچه با تیم دیجیتال داخلی برای ایجاد محتوای مفید و جذاب در وب سایت و موقعیت خارجی، موقعیت یونوم به عنوان یک رهبر فکری در زمینه مزایای کارکنان ایجاد کرد.

هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد. این نتیجه آمادگی ، سخت کوشی و یادگیری از شکست است.
– پل تورنیر